Reklamace a vrácení stojanů
POSTUP PŘI REKLAMACI
Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího, proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků.
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 14 dní přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.
Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:
Zákazník nejprve vyplní Reklamační protokol, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím včetně příslušenství přibalte, kopii faktury, vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:
KACERLE s.r.o.
Plzeňská 639
33027 Vejprnice
Zboží, které bude zasláno bez vysvětlení bude okamžitě zasláno zpět odesilateli.
Po přijetí reklamace nastane standardní postup, kdy dojde k odbornému posouzení závady oprávněnou osobou a následně bude vystaveno písemné stanovisko o oprávněné či neoprávněné reklamaci.
V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno či vyměněno za nový kus. V tomto případě má kupující právo na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací a poštovného v přiměřené výši.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE STANDARDNÍ 14DENNÍ LHŮTĚ
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ a pokud byl stojany vyroben na zakázku tj. upraven dle přání zákazníka vč. změny barevného provedení.